Det sista avskedet

The End…?

 

Nu är det faktiskt jag som regisserar det här så självklart tänker jag inte lämna Tokyo utan samtliga avsked och det saknades faktiskt en under i stort sett hela avskedsfesten.

 

Den absolut sista kvällen; Disney Sea.

 

Den märkligaste personen under hela året. Lite trist att åka hem. Men i det stora hela en perfekt nivå.

 

Sista timmarna var hur som helst guld. Om vi inte setts den här sista gången hade det varit så mycket konstigare och på något sätt jobbigare att åka hem. Nu är detta kapitel färdigskrivet.

 

TokyoTrip är med det här inlägget avslutat. Jag vill tacka alla som läst. Det har varit kul att skriva, även om motivationen och de stadiga uppdateringarna slutade någon gång kring nyår. Känns nästan lite tråkigt att det är över nu då bloggen faktiskt hållt igång i ett år. Men nu bär det av mot nya mål, men någon ny blogg blir det inte.

 

 

終了

The End

 

 


 

 


Onödig Info:


Tokyotrip blev 72 inlägg, 1,38 inlägg/veckan

Tokyotrip blev 262 sidor,  33380 ord, 188126 tecken lång. (Räknat med Word)

 

Tokyotrip besöktes som mest av 98 individuella besökare på en dag och 3 som lägsta

Tokyotrip fick 174 kommentarer (huvudräkning!)

 

Ett års resande resulterade i dessa platser besöktes. (Kina var en tidigare resa)

Tokyotrip kommer ligga kvar på nätet tills blogg.se får för sig att radera den.

 

Tills dess säger jag bara: 昇龍拳!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan, sluta inte skriv. Din blogg är kunglig, går inte att slå. fan fan säger jag bara :(

2010-07-19 @ 02:12:04
Postat av: Micke

Kul att höra =D

Men jag har ingen aning om vad jag skulle skriva om nu när allt är tillbaka till det normala igen =)

2010-07-19 @ 20:13:17
Postat av: Markson

It started as morning habbit, fixing coffee, turning on the computer and surfing into tokyotrip, and slowly waking up while dreaming about Japan. And suddenly I was there myself :D



Thanks for a great adventure. I had to re-read the blog after visiting you. Now I recognized all the people and places in the blog and could read it in a whole new way.



Where will the next adventure take place? :D



Good Luck!

2010-08-02 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0